 | Risk Factors for Uterus, and breast cancer in post-menopausal women 게시물에 자궁에 대한 위험 요인과 유방암 - 폐경 여성 |
|
Breast Enlargement Program Flat To Fab 유방 확대 프로그램을 평평 팹 "I was very skeptical about natural breast enlargement - but I thought I would give it a try, at least to prove to myself that it would not work. When I started out, April 2001, I was a very saggy, small 32B. As luck would have it, I found the right routine for me, right off the bat. After 3 months I was up to a full C/small D size." PB, Florida 매우 자연적인 유방 확대에 대해 부정적 "-하지만 난 그것은, 적어도 자신에게 그것이 작동하지 않을 것이 증명하려고주지 않을까 생각합니다. 언제 시작, 2001 년 4, 난 아주 saggy, 소형 32B했다.로서 행운을 빌어, 내가 바로 나를 위해 방망이를 바로 벗어나 일상을 발견했을. 난 전체를 C / 작은 D 조 3 개월 후 크기였다. "PB는, 플로리다
Author: admin 저자 : 관리자
The American Institute for Cancer Research has released a 517-page report detailing the CONVENTIONAL medical view of what your main risk factors for developing cancer, and what you can do to reduce your risk. 미국 연구소의 암 연구를위한 517 - 페이지에서 자세한 내용을 공개 보고서의 기존 의료 볼 수있다면 암을 개발하기 위해 귀하의 주요 위험 요인, 그리고 당신의 위험을 줄이기 위해 무엇을 할 수있습니다. Among their findings -- after reviewing more than 7,000 large-scale studies over the course of five years -- the Institute is now convinced that excess body weight increases your risk for the following types of cancer: 그들의 연구 결과 중 - 대형 - 5 년간의 과정을 7000 명 이상 규모의 연구 결과를 검토한 뒤 - 지금은 그 초과하는 체중 암 연구소의 다음과 같은 종류의 위험을 증가에 대한 확신하고있다 : The report also found that there are certain lifestyle changes that will reduce your risk of getting cancer: 보고서는 또 거기서 얻는 특정 암 위험을 줄일 수있다 생활 습관의 변화를 발견 : - Be as lean as possible within the normal range of body weight 가능 한한 체중의 정상 범위 이내에 치우치다하게
- Be physically active as part of everyday life 육체적으로 일상 생활의 일부로 활성화될
- Limit consumption of "energy-dense foods," foods that are high in calories, fat and sugar. "에너지 - 빽빽한 식품,"음식의 칼로리 소비 한도에서 지방과 설탕이 높다. Avoid sugary drinks 피하 설탕 음료
- Eat mostly foods of plant origin, including fruits, vegetables, whole grains and beans 과일, 야채, 전립 곡물과 콩 등 식물 기원의 대부분은 음식을 먹어
- Limit intake of red meat and avoid ALL processed meat 붉은 육류의 섭취를 제한하고 회피 ALL을 처리 고기
- Limit alcoholic drinks to one per day for women, two per day for men 여성을위한 일일 평균 알코올 음료를 제한하는 두 남자를위한 하루
- Limit consumption of salt. 소금의 소비를 제한합니다. Avoid moldy grains or legumes 피하 썩은 곡물이나 콩 종류
- Aim to meet nutritional needs through diet alone, without dietary supplement 을 목표로 다이어트를 혼자 통해,식이 영양 보충없이 요구를 충족
Tags: 태그 :
|